Support til dit behov
Går du forrest i køen med ny teknologi, eller har du brug for ekstra tryghed?
Med vores installationspakker vælger du selv, hvor klar vi skal gøre dig i starten. Og med en serviceaftale er du godt kørende også efter installationen af ladeboksen med dansk support tilgængeligt 24/7. Derudover giver en serviceaftale dig også fuld afgiftsrefusion, garanti på din ladeboks og driftsservice af din boks.
Så kan du være tryg ved, at hjælpen altid er nær.
Installationspakke
Vælg mellem vores installationspakker, og få præcis den tryghed, du har brug for i starten:
- Standard:
Vores Standardpakke er inkl. i alle vores ladeløsninger. Her får du bl.a. en gør det selv-guide til Monta app. - Standard+:
Med Standard+ får du alle fordelene fra Standardpakken, men vores installatør hjælper dig også med opsætning af Monta-app, når han installerer din ladeboks. Pris: 349 kr.
Installationspakke
Vælg mellem vores installationspakker, og få præcis den tryghed, du har brug for i starten:
- Standard:
Vores Standardpakke er inkl. i alle vores ladeløsninger. Her får du bl.a. en gør det selv-guide til Monta app. - Standard+:
Med Standard+ får du alle fordelene fra Standardpakken, men vores installatør hjælper dig også med opsætning af Monta-app, når han installerer din ladeboks. Pris: 349 kr.
Installationspakker - indhold
Standard 0 kr. | |
---|---|
Opsætning af boks i egen app | ✔ |
Opsætning af boks i Monta-app inkl. oprettet team | ✔ |
Gør det selv-guide til Monta | ✔ |
Spørgsmål til regning fra Energi Fyn | ✔ |
Integration af app og bil | ✖ |
Instruktion i Monta Team Wallet | ✖ |
Instruktion i opladning og batteriniveau | ✖ |
Test af opladning | ✖ |
Standard+ 349 kr. | |
---|---|
Opsætning af boks i egen app | ✔ |
Opsætning af boks i Monta-app inkl. oprettet team | ✔ |
Gør det selv-guide til Monta | ✔ |
Spørgsmål til regning fra Energi Fyn | ✔ |
Integration af app og bil | ✔ |
Instruktion i Monta Team Wallet | ✔ |
Instruktion i opladning og batteriniveau | ✔ |
Test af opladning | ✔ |
Bliv ringet op
Ring til os på telefon 70 27 00 11 eller skriv til os, så kontakter vi dig.
"Support har haft betydning i købet, men især også i forbindelse med det daglige"
Da Philip Hansen i Odense skiftede sin bil ud med en elbil, skulle han finde rundt i junglen af forskellige ladeløsninger.
Hos Energi Fyn fik Philip den rådgivning, han havde brug for, da han skulle købe sin første ladeløsning. Men han har flere gange efter sit køb også gjort brug af den support, som man får som lade-kunde hos Energi Fyn.
"Det er nemt at komme i kontakt med dem. Det har faktisk været forskellige folk, hver gang jeg har ringet, men de har kunne svare på det, jeg har spurgt om. Og det synes jeg, er rart.", sige Philip.
"Support har haft betydning i købet, men især også i forbindelse med det daglige"
Da Philip Hansen i Odense skiftede sin bil ud med en elbil, skulle han finde rundt i junglen af forskellige ladeløsninger.
Hos Energi Fyn fik Philip den rådgivning, han havde brug for, da han skulle købe sin første ladeløsning. Men han har flere gange efter sit køb også gjort brug af den support, som man får som lade-kunde hos Energi Fyn.
"Det er nemt at komme i kontakt med dem. Det har faktisk været forskellige folk, hver gang jeg har ringet, men de har kunne svare på det, jeg har spurgt om. Og det synes jeg, er rart.", sige Philip.
Fordele med en serviceaftale
Med en serviceaftale er du godt klædt på for 59 kr./md. En serviceaftale giver dig garanti på din ladeboks og udbetaling af afgiftsrefusion, såfremt du er berettiget.
Værd at vide om din opladning
Udover at du altid kan ringe til vores lade-eksperter, har vi også samlet diverse guides og tips, som trin for trin guider dig gennem din opladning via Monta.
Har du købt eller lejet en ladestander hos Energi Fyn, begynder du nemlig din opladningsrejse i Monta. Hvordan lader du smartest, billigst og grønnest, og hvilke præferencer har du?
Find det alt sammen i vores opladningsunivers.
Værd at vide om din opladning
Udover at du altid kan ringe til vores lade-eksperter, har vi også samlet diverse guides og tips, som trin for trin guider dig gennem din opladning via Monta.
Har du købt eller lejet en ladestander hos Energi Fyn, begynder du nemlig din opladningsrejse i Monta. Hvordan lader du smartest, billigst og grønnest, og hvilke præferencer har du?
Find det alt sammen i vores opladningsunivers.
Brug for hjælp til din ladestander?
Vi er klar til at hjælpe dig videre med en driftssikker ladeløsning - både hvis du ønsker at eje eller leje, eller har brug for en ladestander med serviceaftale.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp til at træffe det rigtige valg, så er du også altid velkommen til at kontakte vores ladeeksperter.
Ring til os på telefon 70 27 00 11 eller skriv til os, så kontakter vi dig.
Brug for hjælp til din ladestander?
Vi er klar til at hjælpe dig videre med en driftssikker ladeløsning - både hvis du ønsker at eje eller leje, eller har brug for en ladestander med serviceaftale.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp til at træffe det rigtige valg, så er du også altid velkommen til at kontakte vores ladeeksperter.
Ring til os på telefon 70 27 00 11 eller skriv til os, så kontakter vi dig.
Ofte stillede spørgsmål om ladestandere
- Skal jeg købe eller leje min ladeboks?
- Kan jeg få udbetalt elafgiftsrefusion?
- Hvad skal jeg overveje, når jeg skal vælge en ladeløsning?
- Hvor kan jeg downloade Monta appen?
Vil du modtage nyheder fra Energi Fyn?
Når du tilmelder dig Energi Fyns nyhedsbrev holder vi dig opdateret med nyheder, konkurrencer, nyttig viden samt gode tilbud.