<iframe src="/scm.html?id=GTM-58DL2QS" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden" title="gtm"></iframe>
Information Klagemuligheder Pen Skrive 2020

Klagemuligheder og kunderettigheder

Har du brug for at klage, kan du læse mere om, hvordan du gør her.

Hvis du ønsker at klage

Er der opstået en tvist med Energi Fyn vedrørende kontraktmæssige forhold, har du mulighed for at klage til Energi Fyn. Du kan sende en e-mail til [email protected] eller et brev til:

Energi Fyn
Sanderumvej 16
5220 Odense SV

Hvis du har klaget og ikke er tilfreds med vores afgørelse eller behandling af din klagesag, har du mulighed for at klage følgende myndighed:

  • Klagesager vedrørende telefonitjenesten og internettjenesten

    Teleankenævnet
    Axeltorv 6, 3. sal Th.
    DK-1609 København V

  • Klagesager vedrørende TV-tjenesten

    Center for Klageløsning, Nævnenes Hus
    Toldboden 2
    8800 Viborg

  • Klagesager vedrørende behandling af personoplysninger

    Ankenævnet for energiområdet
    Carl Jacobsens Vej 35
    2500 Valby

  • EU-Kommissionens online klageportal

    EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse [email protected].

Kunderettigheder på elmarkedet

Der er fri konkurrence på det danske elmarked. Det betyder, at du frit kan vælge mellem landets elleverandører. Du kan læse mere om dine rettigheder som privat elkunde eller virksomhed på Energistyrelsens hjemmeside.