Kundecenter Pige Med Telefon Og Computer 2020

Find svar på dine generelle spørgsmål til fibernettet

Find svar på dit spørgsmål

  1. Kan jeg få fibernet og hvordan?
  2. Hvad gør jeg, hvis jeg oplever uregelmæssigheder med mit internet, TV eller telefoni?
  3. Hvad dækker "fibernetabonnementet" på min regning?
  4. Hvad dækker "Øvrige køb" på min regning?
  5. Hvad gør jeg, hvis min regning skal betales af en anden?
  6. Hvad gør jeg med min fibernetforbindelse, hvis jeg skal flytte?
  7. Hvordan foregår det, når der etableres fibernet?
  8. Hvor kan jeg finde mine abonnements- og tilslutningsvilkår?
  9. Hvornår modtager jeg min regning?
  10. Hvordan forstår jeg min fiberregning?
  11. Hvor kan jeg se min regning?
  12. Hvordan kan jeg betale min regning?
  13. Hvad gør jeg, hvis der er fejl på min fiberforbindelse?
  14. Hvordan får jeg godt trådløst internet?
  15. Hvor kan jeg se driftsinfo?
  16. Hvordan kommer jeg i gang med fiberboksen?
  17. Hvorfor har mit internet ikke den hastighed, som jeg betaler for?
Kunne du ikke finde dit spørgsmål på listen? Indsend spørgsmål

Søg og få svar

Skriv dit spørgsmål

Fandt du ikke, det du søgte?

Du er meget velkommen til at skrive til os
- så vender vi tilbage hurtigst muligt med svar på dit spørgsmål.

Skriv til os