
Hvad gør jeg, hvis min fiberforbindelse ikke virker?
Hvis du oplever problemer med din fiberforbindelse, er du velkommen til at ringe os på telefon 70 13 19 00.
Vores fibersupport er åben alle dage:
- Mandag - fredag kl. 08.00 - 21.00
- Lørdag, søndag og helligdage kl. 10.00 - 16.00
Hvad gør jeg, hvis min fiberforbindelse ikke virker?
Hvis du oplever problemer med din fiberforbindelse, er du velkommen til at ringe os på telefon 70 13 19 00.
Vores fibersupport er åben alle dage:
- Mandag - fredag kl. 08.00 - 21.00
- Lørdag, søndag og helligdage kl. 10.00 - 16.00

Oplever du udfald på dit fibernet?
Mange problemer kan løses ved at genstarte routeren.
Sådan genstarter du din router:
- Stop strømforsyningen til routeren ved at slukke for stikkontakten eller trække stikket ud af stikkontakten.
- Vent 10-15 sekunder.
- Tilslut strømmen igen og lad routeren starte op. Det tager som regel 5-10 minutter.
Virker dit fibernet stadigvæk ikke, så hjælper vi dig meget gerne. Ring til os på telefon 70 13 19 00.
Oplever du udfald på dit fibernet?
Mange problemer kan løses ved at genstarte routeren.
Sådan genstarter du din router:
- Stop strømforsyningen til routeren ved at slukke for stikkontakten eller trække stikket ud af stikkontakten.
- Vent 10-15 sekunder.
- Tilslut strømmen igen og lad routeren starte op. Det tager som regel 5-10 minutter.
Virker dit fibernet stadigvæk ikke, så hjælper vi dig meget gerne. Ring til os på telefon 70 13 19 00.
Fandt du ikke, hvad du søgte?
Kundecenteret har åbent i dag - 08.00 til 15.30
Teknisk fibersupport har åbent i dag - 08.00 til 21.00
Ofte stillede spørgsmål
- Hvor kan jeg få teknisk support?
- Hvordan kommer jeg i gang med fiberboksen?
- Hvordan tilslutter jeg mit udstyr til fiberboksen?
- Hvorfor har mit internet ikke den hastighed, som jeg betaler for?
- Hvad gør jeg, hvis der er fejl på min fiberforbindelse?