Hvor kan jeg se driftsinfo?

Her kan du se både den lokale driftsstatus på Energi Fyns fibernet og den landsdækkende driftsinfo fra Waoo.
Fejl på fiberforbindelse

Hvad gør jeg, hvis min fiberforbindelse ikke virker?

Hvis du oplever problemer med din fiberforbindelse, er du velkommen til at ringe os på telefon 70 13 19 00.

Vores fibersupport er åben alle dage:

  • Mandag - fredag kl. 08.00 - 21.00
  • Lørdag, søndag og helligdage kl. 10.00 - 16.00
Hvad gør jeg, hvis der er fejl på min fiberforbindelse?

Hvad gør jeg, hvis min fiberforbindelse ikke virker?

Hvis du oplever problemer med din fiberforbindelse, er du velkommen til at ringe os på telefon 70 13 19 00.

Vores fibersupport er åben alle dage:

  • Mandag - fredag kl. 08.00 - 21.00
  • Lørdag, søndag og helligdage kl. 10.00 - 16.00
Hvad gør jeg, hvis der er fejl på min fiberforbindelse?
Genstart routeren

Oplever du udfald på dit fibernet?

Mange problemer kan løses ved at genstarte routeren.

Sådan genstarter du din router:

  • Stop strømforsyningen til routeren ved at slukke for stikkontakten eller trække stikket ud af stikkontakten.
  • Vent 10-15 sekunder.
  • Tilslut strømmen igen og lad routeren starte op. Det tager som regel 5-10 minutter.

Virker dit fibernet stadigvæk ikke, så hjælper vi dig meget gerne. Ring til os på telefon 70 13 19 00.

Gode råd og tips til dit fibernet

Oplever du udfald på dit fibernet?

Mange problemer kan løses ved at genstarte routeren.

Sådan genstarter du din router:

  • Stop strømforsyningen til routeren ved at slukke for stikkontakten eller trække stikket ud af stikkontakten.
  • Vent 10-15 sekunder.
  • Tilslut strømmen igen og lad routeren starte op. Det tager som regel 5-10 minutter.

Virker dit fibernet stadigvæk ikke, så hjælper vi dig meget gerne. Ring til os på telefon 70 13 19 00.

Gode råd og tips til dit fibernet

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Skriv dit spørgsmål her