Kan jeg betale min regning med MobilePay?

Ja, du kan betale din regning med MobilePay og tilmelde den automatisk betaling. Du skal blot scanne QR-koden øverst på din regning.

Sådan tilmelder du din regning til MobilePay

Du kan tilmelde og betale din regning med MobilePay ved at scanne QR-koden øverst på din regning med din mobil. Du vil herefter blive sendt videre til MobilePay, som vil forklare dig, hvad du skal gøre for at gennemføre betalingen og tilmelde fremtidige betalinger til MobilePay.

Når du tilmelder dig MobilePay automatisk betaling, vil vi fremover opkræve et administrationsgebyr på 3,25 kr., for at din regning automatisk betales.

Hvis du allerede modtager din faktura via E-mail eller E-boks, skal du ikke foretage dig yderligere. Du skal dog være opmærksom på, at du fremover ikke vil modtage selve fakturaen på e-mail, men istedet for modtage en notifikation omkring din faktura på e-mail.

Hvis du i dag modtager din faktura med posten, skal du vælge, om du fremover vil modtage en notifikation omkring din faktura på e-mail eller SMS. Dette gør du ved at kontakte os på telefon 70 13 19 00 eller på e-mail [email protected]

Hvis du i dag betaler din faktura via Betalingsservice, skal du kontakte vores kundecenter for at blive tilmeldt til MobilePay automatisk betaling.

Se alle dine betalinger og betalingsaftaler i MobilePay

Du kan se alle dine betalingsaftaler i MobilePay ved at klikke på "menuen" nederst i højre hjørne og vælg "betalingsaftaler".

Vil du gerne se alle dine betalinger i MobilePay skal du blot klikke på "Energi Fyn" logoet under "dine aktive betalinger". Her kan du se en oversigt over dine betalinger til os.

Vælg selv betalingskonto

I MobilePay appen kan du selv vælge, hvilken konto, du ønsker, aftalen med Energi Fyn skal tilknyttes.

Få notifikationer

Hvis du har slået notifikationer til under indstillinger på din telefon og samtidig også har slået underretninger til i MobilePay, modtager du besked, når betalingen trækkes .

Du slår notifikationer til ved at klikke på "menu" nederst i højre hjørne i MobilePay og vælg "betalingsaftaler". Vælg "Energi Fyn", og under fanen "oversigt" kan du nederst slå "underret mig før næste betaling" til.

Hvis du ikke ønsker at betale din regning

Du kan ikke ændre beløbet på regningen fra Energi Fyn. Du kan i stedet afvise/annullere betalingen i MobilePay.

Du kan afvise en betaling frem til dagen før betalingsdatoen. Husk dog altid at kontakte os, for at aftale en anden mulighed for betaling.

Kundecenteret har lukket. Vi åbner førstkommende hverdag kl. 8.
Teknisk support Fiber Bredbånd - 10.00 til 16.00