<iframe src="/scm.html?id=GTM-58DL2QS" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden" title="gtm"></iframe>

Hvorfor modtager jeg en rykker, når jeg ikke har modtaget en regning?

Hvis du har modtaget en betalingspåmindelse, som du mener, er en fejl, skal du kontakte os på telefon 70 13 19 00.

Hvis du har valgt at modtage din regning med posten, skal du være opmærksom på, at det desværre sker, at posten er meget lang tid undervejs. Du kan derfor risikere, at du ikke modtager din regning inden betalingsfristen.

Vi anbefaler derfor, at du i stedet tilmelder din regning til Betalingsservice eller vælger at modtage din regning i din e-Boks.

Sådan kan du modtage din regning

Find din regning

Se din regning

Du kan altid se dine regninger og betalingsfrister ved at logge ind på Mit Energi Fyn eller i vores app.

Log på Mit Energi Fyn

Se din regning

Du kan altid se dine regninger og betalingsfrister ved at logge ind på Mit Energi Fyn eller i vores app.

Log på Mit Energi Fyn