<iframe src="/scm.html?id=GTM-58DL2QS" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden" title="gtm"></iframe>

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke kan betale min regning?

Hvis du ikke kan betale din regning, er det vigtigt, at du kontakter os på telefon 70 13 19 00.

Hvis vi ikke modtager din betaling inden betalingsfristen, vil du modtage en betalingspåmindelse. Denne påmindelse koster dig 100 kroner.

Herudover skal du betale renter for de dage, din betaling forsinkes. Betales betalingspåmindelsen ikke inden den anførte betalingsfrist på betalingspåmindelsen, kan du risikere flere omkostninger til gebyrer m.v.

Hvis du ikke kan betale din regning, er det vigtigt, at du kontakter os på mail [email protected] eller telefon 70 13 19 00.

Månedsafregning

Få en lavere regning hver måned

Vi sender normalt regninger ud en gang i kvartalet, men du kan også vælge at modtage din elregning hver måned. På den måde bliver det beløb, du skal betale, spredt ud over flere måneder.  

Få din elregning hver måned

Få en lavere regning hver måned

Vi sender normalt regninger ud en gang i kvartalet, men du kan også vælge at modtage din elregning hver måned. På den måde bliver det beløb, du skal betale, spredt ud over flere måneder.  

Få din elregning hver måned
Kontakt Energi Fyn

Kontakt os

Kontakt os på telefon 70 13 19 00 eller e-mail [email protected].

Kontakt os

Kontakt os

Kontakt os på telefon 70 13 19 00 eller e-mail [email protected].

Kontakt os