<iframe src="/scm.html?id=GTM-58DL2QS" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden" title="gtm"></iframe>

Hvad gør jeg, hvis jeg har penge til gode?

Har du betalt for meget/for lidt på din acontoregning, modregner vi det automatisk på din næste regning.

Hvis du skifter til månedsafregning, flytter eller skifter elleverandør, udbetaler vi pengene til dig, når dit forbrug er opgjort.

Er din regning tilmeldt Betalingsservice, får du udbetalt dit tilgodehavende via Betalingsservice. Bemærk dog, at Betalingsservice maks. tillader os at udbetale 20.000 kroner.

Er din regning ikke tilmeldt Betalingsservice, sker udbetalingen via NemKonto. 

Udbetaling via NemKonto forudsætter, at vi har dit cpr-nummer. Du kan tjekke, om vi har dit cpr-nummer ved at logge ind på Mit Energi Fyn. Hvis vi ikke har dit cpr-nummer, er det vigtigt, at du registrerer det.

Log ind på Mit Energi Fyn

Hvis vi har registeret 2 personer på adressen, er det kun den ene person, der kan være tilmeldt NemKonto. På Mit Energi Fyn kan du se fødselsdatoen på den af jer, som er tilmeldt NemKonto. 

Hvis du ønsker registreringen ændret, skal du skrive til os her.

Udbetales dit tilgodehavende via NemKonto, sender vi senest på regningens betalingsdato dit tilgodehavende til vores bank. Du vil modtage dit tilgodehavende 1 til 2 hverdage herefter.

Bemærk hvis du skylder penge på en anden regning, kan der ske en modregning.

Få svar på dit spørgsmål