Udvidet Service
Ønsker du den bedste gasfyrsservice, vi kan tilbyde, er en udvidet serviceaftale det rigtige valg.
Her får du et eftersyn af dit gasfyr hvert andet år samt service året rundt.
Skulle dit gasfyr strejke, ringer du blot til os, så sørger vi for at hjælpe dig med at få fyret i gang igen.
Vores pris på denne serviceaftale er inkluderet to udkald af gasfyrsteknikere mellem hvert serviceeftersyn. Det er derfor denne løsning mange foretrækker for at være sikret et velfungerende gasfyr og samtidig minimere risikoen for en pludselig uforudset, dyr udgift.
Læs mere om en udvidet serviceaftale
Standard Service
Denne serviceaftale giver dit gasfyr et eftersyn hvert andet år.

Kundecenteret har åbent i dag - 08.00 til 15.30
Teknisk fibersupport har åbent i dag - 08.00 til 21.00
Ofte stillede spørgsmål
- Hvad gør jeg, hvis mit gasfyr ikke virker?
- Hvor ofte får jeg eftersyn på mit gasfyr?
- Hvornår bliver jeg kontaktet i forhold til mit første serviceeftersyn?
- Hvordan betaler jeg for min serviceaftale?
- Skal jeg betale for reservedele, når jeg har en serviceaftale?