Få svar på dit spørgsmål til vores serviceaftaler

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål om vores serviceaftaler.

Find svar på dit spørgsmål

  1. Hvad gør jeg, hvis mit gasfyr ikke virker?
  2. Hvor ofte får jeg eftersyn på mit gasfyr?
  3. Hvordan opsiger jeg min serviceaftale?
  4. Hvornår bliver jeg kontaktet i forhold til mit første serviceeftersyn?
  5. Hvordan betaler jeg for min serviceaftale?
  6. Skal jeg betale for reservedele, når jeg har en serviceaftale?
  7. Kan jeg udskyde mit første serviceeftersyn, når jeg indgår en serviceaftale?
  8. Hvad er forskellen på en udvidet serviceaftale og en standard serviceaftale?
  9. Hvilke naturgasprodukter kan jeg vælge?
  10. Hvorfor får jeg to gasregninger?
  11. Hvordan forstår jeg min gasregning?
  12. Hvornår og hvordan modtager jeg min gasregning?
  13. Hvor meget skal jeg betale for min naturgas pr. acontoregning?
  14. Hvornår skal jeg kontakte Energi Fyn, og hvornår skal jeg kontakte Evida?
  15. Hvordan kan jeg betale min regning?
  16. Hvor kan jeg se min regning?
  17. Hvilke gebyrer og afgifter opkræver Energi Fyn?
  18. Hvordan kan jeg modtage min regning?
Kunne du ikke finde dit spørgsmål på listen? Indsend spørgsmål

Søg og få svar

Skriv dit spørgsmål
Serviceaftale på gasfyr

Få tryghed med en serviceaftale

Med en serviceaftale er du sikker på at dit gasfyr er i topform.

Læs mere og bestil en serviceaftale

Få tryghed med en serviceaftale

Med en serviceaftale er du sikker på at dit gasfyr er i topform.

Læs mere og bestil en serviceaftale