Få svar på dit spørgsmål til vores serviceaftaler

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål om vores serviceaftaler.

Find svar på dit spørgsmål

  1. Hvordan forstår jeg min gasregning?
  2. Hvor kan jeg se min regning?
  3. Hvornår og hvordan modtager jeg min gasregning?
  4. Hvordan kan jeg betale min regning?
  5. Hvilke gebyrer og afgifter opkræver Energi Fyn?
  6. Hvor meget skal jeg betale for min naturgas pr. acontoregning?
  7. Hvorfor får jeg to gasregninger?
  8. Hvornår skal jeg kontakte Energi Fyn, og hvornår skal jeg kontakte Evida?
  9. Hvordan kan jeg modtage min regning?
  10. Hvilke naturgasprodukter kan jeg vælge?
  11. Hvor ofte får jeg eftersyn på mit gasfyr?
  12. Skal jeg betale for reservedele, når jeg har en serviceaftale?
  13. Hvad gør jeg, hvis mit gasfyr ikke virker?
  14. Hvordan opsiger jeg min serviceaftale?
  15. Hvordan betaler jeg for min serviceaftale?
  16. Hvad er forskellen på en udvidet serviceaftale og en standard serviceaftale?
  17. Hvornår bliver jeg kontaktet i forhold til mit første serviceeftersyn?
  18. Kan jeg udskyde mit første serviceeftersyn, når jeg indgår en serviceaftale?
Kunne du ikke finde dit spørgsmål på listen? Indsend spørgsmål

Søg og få svar

Skriv dit spørgsmål
Serviceaftale på gasfyr

Få tryghed med en serviceaftale

Med en serviceaftale er du sikker på at dit gasfyr er i topform.

Læs mere og bestil en serviceaftale

Få tryghed med en serviceaftale

Med en serviceaftale er du sikker på at dit gasfyr er i topform.

Læs mere og bestil en serviceaftale