Find dit naturgasprodukt
Det koster ikke noget at skifte gasleverandør. Du skal blot kontakte os på telefon 70 13 19 00.
Du kan skifte gasleverandør hver den 1. i måneden med et varsel på løbende måned plus en måned.
Du skal dog være opmærksom på, at din nuværende leverandør kan afkræve dig et gebyr, hvis din aftale har en bindingsperiode på eksempelvis seks måneder, og du ønsker at træde ud af aftalen, inden de seks måneder er gået.



Kunde hos Energi Fyn
Der er ikke forskel på den naturgas, du modtager, men der er i høj grad forskel på de energiselskaber, der leverer den.
Vi har Danmarks mest tilfredse kunder. Det konkluderer EPSI Rating Danmark i deres årlige analyse. Det er vi stolte af - og vi vil gøre alt for, at du også vil opleve det.
Kunde hos Energi Fyn
Der er ikke forskel på den naturgas, du modtager, men der er i høj grad forskel på de energiselskaber, der leverer den.
Vi har Danmarks mest tilfredse kunder. Det konkluderer EPSI Rating Danmark i deres årlige analyse. Det er vi stolte af - og vi vil gøre alt for, at du også vil opleve det.
Vi sidder klar til at hjælpe dig
Få svar på dit spørgsmål om naturgas
- Kan jeg være kunde hos Energi Fyn, når jeg ikke bor på Fyn?
- Hvordan forstår jeg min gasregning?
- Hvornår og hvordan modtager jeg min gasregning?
- Hvor meget skal jeg betale for min naturgas pr. acontoregning?
- Kan jeg købe naturgas hos Energi Fyn?