Find svar på de oftest stillede spørgsmål om naturgas

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål til vores naturgasprodukter og naturgasaftaler.
  1. Hvordan forstår jeg min gasregning?
  2. Hvornår og hvordan modtager jeg min gasregning?
  3. Hvornår skal jeg aflæse mit gasforbrug?
  4. Hvorfor svinger gasprisen?
  5. Hvor meget skal jeg betale for min naturgas pr. acontoregning?
  6. Hvordan får Energi Fyn oplysninger om mit gasforbrug?
  7. Hvorfor får jeg to gasregninger?
  8. Hvornår skal jeg kontakte Energi Fyn, og hvornår skal jeg kontakte Evida?
  9. Hvilke naturgasprodukter kan jeg vælge?
  10. Hvordan lugter naturgas?
  11. Hvordan opsiger jeg min gasaftale?
  12. Hvordan er gasprisen sammensat?
  13. Hvorfor er gasprisen steget?
  14. Hvordan får jeg min gasledning frakoblet?
  15. Hvornår bliver min frivillige gasaflæsning registreret?
  16. Hvad gør jeg, hvis mit gasforbrug ændrer sig markant?
  17. Koster det noget at skifte leverandør af naturgas?
  18. Kan jeg købe naturgas hos Energi Fyn?
  19. Hvor finder jeg mit aftagenummer?
  20. Hvad er graddage?
  21. Er naturgas CO2-neutralt?
  22. Kan jeg tage min gasaftale med, hvis jeg flytter?
  23. Hvordan får jeg min gasmåler flyttet eller ændret min gasledning?
  24. Hvorfor betaler jeg transmission?
Kunne du ikke finde dit spørgsmål på listen? Indsend spørgsmål

Søg og få svar på dit spørgsmål

Skriv dit spørgsmål
Kundecenter Christina 2020

Kontakt os

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på telefon 70 13 19 00 eller sende dit spørgsmål til os.

Kontakt os

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på telefon 70 13 19 00 eller sende dit spørgsmål til os.