<iframe src="/scm.html?id=GTM-58DL2QS" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden" title="gtm"></iframe>

Find svar på de oftest stillede spørgsmål om naturgas

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål til vores naturgasprodukter og naturgasaftaler.
  1. Hvorfor får jeg to gasregninger?
  2. Hvilke naturgasprodukter kan jeg vælge?
  3. Hvorfor svinger gasprisen?
  4. Hvordan forstår jeg min gasregning?
  5. Hvordan er gasprisen sammensat?
  6. Hvornår skal jeg kontakte Energi Fyn, og hvornår skal jeg kontakte Evida?
  7. Kan jeg købe naturgas hos Energi Fyn?
  8. Hvad gør jeg, hvis mit gasforbrug ændrer sig markant?
  9. Hvordan får jeg min gasledning frakoblet?
  10. Hvornår og hvordan modtager jeg min gasregning?
  11. Hvor meget skal jeg betale for min naturgas pr. acontoregning?
  12. Hvordan lugter naturgas?
  13. Koster det noget at skifte leverandør af naturgas?
  14. Hvordan får Energi Fyn oplysninger om mit gasforbrug?
  15. Hvornår skal jeg aflæse min gasmåler?
  16. Hvordan får jeg min gasmåler flyttet eller ændret min gasledning?
  17. Hvor finder jeg mit aftagenummer?
  18. Hvordan opsiger jeg min gasaftale?
  19. Hvad er graddage?
  20. Kan jeg tage min gasaftale med, hvis jeg flytter?
  21. Er naturgas CO2-neutralt?
  22. Hvorfor betaler jeg transmission?
  23. Hvad sker der, hvis jeg ikke aflæser min gasmåler?
  24. Hvorfor svinger beløbet på min gasregning?
Kunne du ikke finde dit spørgsmål på listen? Indsend spørgsmål

Søg og få svar på dit spørgsmål

Kundecenter Christina 2020

Kontakt os

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på telefon 70 13 19 00 eller sende dit spørgsmål til os.

Kontakt os

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på telefon 70 13 19 00 eller sende dit spørgsmål til os.