Find svar på de oftest stillede spørgsmål om naturgas

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål til vores naturgasprodukter og naturgasaftaler.

Find svar på dit spørgsmål

  1. Hvor finder jeg mit aftagenummer?
  2. Hvordan får jeg min gasmåler flyttet eller ændret min gasledning?
  3. Hvordan får jeg min gasledning frakoblet?
  4. Hvordan opsiger jeg min gasaftale?
  5. Hvorfor får jeg to gasregninger?
  6. Koster det noget at skifte leverandør af naturgas?
  7. Hvordan får Energi Fyn oplysninger om mit gasforbrug?
  8. Hvornår skal jeg aflæse mit gasforbrug?
  9. Hvorfor svinger gasprisen?
  10. Hvordan er gasprisen sammensat?
  11. Hvad gør jeg, hvis mit gasforbrug ændrer sig markant?
  12. Hvilke naturgasprodukter kan jeg vælge?
  13. Kan jeg købe naturgas hos Energi Fyn?
  14. Hvordan forstår jeg min gasregning?
  15. Hvornår og hvordan modtager jeg min gasregning?
  16. Hvor meget skal jeg betale for min naturgas pr. acontoregning?
  17. Kan jeg tage min gasaftale med, hvis jeg flytter?
  18. Hvornår skal jeg kontakte Energi Fyn, og hvornår skal jeg kontakte Evida?
  19. Hvor kan jeg se min regning?
  20. Hvordan kan jeg betale min regning?
  21. Hvor finder jeg mit kundenummer og min pinkode?
  22. Hvorfor modtager jeg en rykker, når jeg ikke har modtaget en regning?
  23. Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke kan betale min regning?
  24. Hvordan melder jeg flytning?
  25. Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg flytter?
  26. Hvad er forskellen på en udvidet serviceaftale og en standard serviceaftale?
Kunne du ikke finde dit spørgsmål på listen? Indsend spørgsmål

Søg og få svar på dit spørgsmål

Skriv dit spørgsmål
Kundecenter Christina 2020

Kontakt os

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på telefon 70 13 19 00 eller sende dit spørgsmål til os.

Kontakt os

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på telefon 70 13 19 00 eller sende dit spørgsmål til os.