Hvad gør jeg, hvis jeg oplever uregelmæssigheder med mit internet, TV eller telefoni?

Oplever du uregelmæssigheder med dit internet, TV eller telefoni, kan det være en god idé at genstarte fiberboksen.

Sådan genstarter du fiberboksen:

  1. Tag netværkskablerne ud
  2. Sluk for strømmen til fiberboksen
  3. Fiberboksen skal være slukket i ét minut
  4. Tænd for strømmen til fiberboksen
  5. Efter fem minutter er den klar til brug
  6. Sæt netværkskablerne i igen

Tjek driftsinfo

Dine problemer kan skyldes en generel fejl. Tjek derfor vores driftsinfo.

Tjek driftsinfo

Fibersupport

Du er velkommen til at kontakte vores fibersupport på telefon 70 13 19 00:

  • Mandag - fredag kl. 08.00 - 21.00
  • Lørdag, søndag og helligdage kl. 10.00 - 16.00

Hvis du oplever problemer med din fiberforbindelse uden for vores åbningstid, eller der er kø på telefonen, er du meget velkommen til at sende os en besked via vores kontaktformular:

Skriv til os

Fiber Ung Pige Under Bord Med Ledninger 2020

Få det bedste ud af din fiberforbindelse

Med i din fiberforbindelse er der en lang række tjenester, du med fordel kan gøre brug af.

For at være sikker på, at du får opsat tingene korrekt, kan du se vores supportfilm, der guider dig hele vejen. 

Gå til supportfilm

Få det bedste ud af din fiberforbindelse

Med i din fiberforbindelse er der en lang række tjenester, du med fordel kan gøre brug af.

For at være sikker på, at du får opsat tingene korrekt, kan du se vores supportfilm, der guider dig hele vejen. 

Gå til supportfilm
Genstart din router

Oplever du udfald på dit fibernet?

Mange problemer kan løses ved at genstarte routeren.

Sådan genstarter du din router:

  • Stop strømforsyningen til routeren ved at slukke for stikkontakten eller trække stikket ud af stikkontakten.
  • Vent 10-15 sekunder.
  • Tilslut strømmen igen og lad routeren starte op. Det tager som regel et par minutter.

Virker dit fibernet stadigvæk ikke, så hjælper vi dig meget gerne. Ring til os på telefon 70 13 19 00.

Gode råde og tips til dit fibernet

Oplever du udfald på dit fibernet?

Mange problemer kan løses ved at genstarte routeren.

Sådan genstarter du din router:

  • Stop strømforsyningen til routeren ved at slukke for stikkontakten eller trække stikket ud af stikkontakten.
  • Vent 10-15 sekunder.
  • Tilslut strømmen igen og lad routeren starte op. Det tager som regel et par minutter.

Virker dit fibernet stadigvæk ikke, så hjælper vi dig meget gerne. Ring til os på telefon 70 13 19 00.

Gode råde og tips til dit fibernet

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Skriv dit spørgsmål