Sådan genstarter du fiberboksen:
- Tag netværkskablerne ud
- Sluk for strømmen til fiberboksen
- Fiberboksen skal være slukket i ét minut
- Tænd for strømmen til fiberboksen
- Efter fem minutter er den klar til brug
- Sæt netværkskablerne i igen
Tjek driftsinfo
Dine problemer kan skyldes en generel fejl. Tjek derfor vores driftsinfo.
Fibersupport
Du er velkommen til at kontakte vores fibersupport på telefon 70 13 19 00:
- Mandag - fredag kl. 08.00 - 21.00
- Lørdag, søndag og helligdage kl. 10.00 - 16.00
Hvis du oplever problemer med din fiberforbindelse uden for vores åbningstid, eller der er kø på telefonen, er du meget velkommen til at sende os en besked via vores kontaktformular:


Oplever du udfald på dit fibernet?
Mange problemer kan løses ved at genstarte routeren.
Sådan genstarter du din router:
- Stop strømforsyningen til routeren ved at slukke for stikkontakten eller trække stikket ud af stikkontakten.
- Vent 10-15 sekunder.
- Tilslut strømmen igen og lad routeren starte op. Det tager som regel et par minutter.
Virker dit fibernet stadigvæk ikke, så hjælper vi dig meget gerne. Ring til os på telefon 70 13 19 00.
Oplever du udfald på dit fibernet?
Mange problemer kan løses ved at genstarte routeren.
Sådan genstarter du din router:
- Stop strømforsyningen til routeren ved at slukke for stikkontakten eller trække stikket ud af stikkontakten.
- Vent 10-15 sekunder.
- Tilslut strømmen igen og lad routeren starte op. Det tager som regel et par minutter.
Virker dit fibernet stadigvæk ikke, så hjælper vi dig meget gerne. Ring til os på telefon 70 13 19 00.
Fandt du ikke, hvad du søgte?
Kundecenteret har åbent i dag - 08.00 til 15.30
Teknisk fibersupport har åbent i dag - 08.00 til 21.00