<iframe src="/scm.html?id=GTM-58DL2QS" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden" title="gtm"></iframe>

Jeg kan ikke få Energi Fyn appen til at fungere. Hvad gør jeg?

Med vores app kan du se din elpris, få overblik over dit elforbrug og finde dine regninger. For at bruge vores app skal du være kunde hos Energi Fyn.

Hent appen her:

  Hent appen i App Store                Hent appen i Google Play

Sådan kommer du i gang med appen

  • For at bruge appen skal du være kunde hos Energi Fyn. Bliv kunde her.
  • Download Energi Fyn appen i Google Play eller App Store.
  • Opret en bruger med MitID. Du logger blot ind med MitID og følger vejledningen. Herefter bliver du bedt om at tilknytte din e-mail.
  • Har du allerede oprettet en bruger på Mit Energi Fyn, er det den samme bruger, du skal bruge i appen.
  • Logger du ind med MitID på en Android telefon, skal du sørge for at anvende en understøttet browser. MitID understøtter på nuværende tidspunkt Google Chrome, Custom tabs (app-app) eller Samsung Internet Browser. Bruger du et operativsystem eller en internetbrowser, som ikke understøtter brug af MitID, kan vi ikke garantere, at MitID fungerer.
    Kilde: https://www.mitid.dk/hjaelp/hjaelpeunivers/tekniske-krav/
  • Har du ikke MitID, kan du oprette en bruger med din e-mail og en selvvalgt adgangskode. Kodeord skal indeholde 8 cifre i alt og minimum ét af følgende: et lille bogstav, et tal, et stort bogstav, et specialtegn (f.eks. ? ! + /).
  • Accepter håndtering af persondata.
  • Tryk Opret bruger.
  • Du modtager herefter en mail fra os med en 6-cifret aktiveringskode. Du skal indtaste koden for at aktivere din bruger. Vær opmærksom på, at den kan ende i uønsket post/spamfilter.
  • Når du har aktiveret din bruger med aktiveringskoden, skal du tilknytte dit kundenummer og pinkode, som du finder på din regning eller ordrebekræftelse.
  • Har du allerede oprettet en bruger, men glemt kodeordet, kan du logge ind med MitID. Du kan også trykke på "Glemt kodeord" og få tilsendt et nyt kodeord. Vær obs på, at det kan ende i uønsket post/spamfilter. Når det er nulstillet, kan du logge ind i appen.

Hvis du oplever problemer med at logge ind i appen, kan du gøre følgende:

  • Log ud og log ind igen. Du kan nemt logge ind med MitID.
  • Bruger du en Android telefon, skal du være opmærksom på, at Chrome kun stiller en access-token til rådighed i ganske få sekunder, det betyder, at du har meget kort tid til at navigere fra MitID til app'en. Du skal derfor hurtigt skifte tilbage til appen, når du har godkendt med MitID.
  • Tjek dit spamfilter/uønsket post, hvis du ikke modtager din kode, når du trykker "glemt kode". 
  • Sørg for at appen er opdateret.
  • Afinstaller appen og hent den derefter igen.
  • Tjek om du har pop-up blocker aktiveret. Det medfører, at internetbrowseren ikke åbner eller melder fejl, når du forsøger at logge ind. Du kan se, hvordan du fjerner den her

Hvis du har problemer med at se data:

  • Log ud og log ind igen. Du kan nemt logge ind med MitID.
  • Prøv at afinstallere appen og installere den igen.
  • Tjek om appen er opdateret, og om du har sat din telefon til automatisk at opdatere appen.
  • Der kan være gemt en cache på din telefon. Gå ind i indstillinger og hold "log ud" knappen nede i 10 sekunder, indtil du får en besked om, at cachen er slettet. 
  • Prøv at slette dit kundeforhold og tilføj det igen.

Ring til os

Du er meget velkommen til at kontakte os på telefon 70131900, hvis du har brug for hjælp.

Henter priser
En dag frem