Jeg kan ikke få appen til at fungere. Hvad gør jeg?

Med vores app kan du få overblik over dit elforbrug, se prisen på el og finde dine regninger. For at bruge vores app skal du være kunde hos Energi Fyn.

Du kan hente appen i Google Play og App Store:

  Hent via App Store                Hent via GooglePlay

Sådan kommer du i gang med appen:

  1. Opret en bruger med NemID eller MitID. Du logger blot ind med NemID/MitId og følger vejledningen. Herefter bliver du bedt om at tilknytte din e-mail.
    Har du ikke NemID/MitID, kan du oprette en bruger med din e-mail og en selvvalgt adgangskode. Kodeord skal indeholde 8 cifre i alt og minimum ét af følgende: et lille bogstav, et tal, et stort bogstav, et specialtegn (f.eks. ? ! + /).
    Har du allerede oprettet en bruger på Mit Energi Fyn, er det den samme bruger, du skal bruge i appen.
  2. Accepter håndtering af persondata.
  3. Tryk Opret bruger - hvis du får besked om, at der allerede er oprettet en bruger, så spring til trin 6.
  4. Du modtager herefter en mail fra Energi Fyn, hvor du skal bekræfte din bruger. Vær opmærksom på at den kan ende i uønsket post/spamfilter/junkmail.
  5. Når du har bekræftet din bruger via den fremsendte mail, skal du tilknytte dit kundenummer og pinkode, som du finder på din regning eller ordrebekræftelse. 
  6. Har du allerede oprettet en bruger, men glemt kodeordet, kan du logge ind med NemID/MitID. Du kan også trykke på "Glemt kodeord" og få tilsendt et nyt kodeord. Vær obs på, at mailen kan ende i uønsket post/spamfilter. Når det er nulstillet, kan du logge ind i appen. 
  7. Vælg den måler, som du ønsker at se forbruget for.

Hvis du oplever problemer med at logge ind i appen, kan du gøre følgende:

  • Log ud og log ind igen. Du kan nemt logge ind med NemID eller MitID.
  • Tjek dit spamfilter/uønsket post, hvis du ikke modtager din kode, når du trykker "glemt kode". 
  • Kan du ikke åbne linket i bekræftelsesmailen, kan du med fordel prøve en anden browser. Fx Google Chrome-webbrowser.
  • Sørg for at appen er opdateret.
  • Afinstaller appen og hent den derefter igen.
  • Tjek om du har pop-up blocker aktiveret. Det medfører, at internetbrowseren ikke åbner eller melder fejl, når du forsøger at logge ind. Du kan se, hvordan du fjerner den her

Hvis du har problemer med at se data:

  • Prøv at afinstallere appen og installere den igen.
  • Tjek om appen er opdateret, og om du har sat din telefon til automatisk at opdatere appen.
  • Der kan være gemt en cach på din telefon. Gå ind i indstillinger og hold "log ud" knappen nede i 10 sekunder, indtil du får en besked om, at cachen er slettet. 

Se spotprisen på el det kommende døgn:

Henter forbrug
Vores kundecenter har lukket.
Teknisk fibersupport har åbent i dag - 08.00 til 21.00