<iframe src="/scm.html?id=GTM-58DL2QS" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden" title="gtm"></iframe>
Kundecenter Far Og Datter Med Computer High Five 2020

Få svar på dine spørgsmål om fibernet

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål om fibernet og vores forskellige fibernetprodukter.

Søg og få svar

Tjek om du kan få fibernet

Generelt om fibernet

Få svar på dine generelle spørgsmål om fibernet. For eksempel:

  • Hvordan kan jeg få fibernet?
  • Hvor kan jeg se min regning?
  • Hvad sker der, når jeg flytter?
Find svar på dit spørgsmål

Generelt om fibernet

Få svar på dine generelle spørgsmål om fibernet. For eksempel:

  • Hvordan kan jeg få fibernet?
  • Hvor kan jeg se min regning?
  • Hvad sker der, når jeg flytter?
Find svar på dit spørgsmål
Produkter og priser fibernet

Fibernetprodukter og priser

Bliv klogere på fibernet og de produkter, som vi tilbyder: 

  • Hvilke fiberprodukter kan jeg vælge?
  • Hvor finder jeg brugervejledning til mine Waoo-produkter?
  • Hvordan aktiverer jeg Viaplay?
Find svar på dit spørgsmål til vores produkter og priser

Fibernetprodukter og priser

Bliv klogere på fibernet og de produkter, som vi tilbyder: 

  • Hvilke fiberprodukter kan jeg vælge?
  • Hvor finder jeg brugervejledning til mine Waoo-produkter?
  • Hvordan aktiverer jeg Viaplay?
Find svar på dit spørgsmål til vores produkter og priser
Teknisk support fibernet

Teknisk support

Få hjælp til opsætning og svar på forskellige tekniske spørgsmål, som for eksempel: 

  • Hvor kan jeg se driftsstatus? 
  • Hvordan tilslutter jeg mit udstyr til fiberboksen?
  • Hvad er en NAT-adresse?
Find svar på dit tekniske spørgsmål

Teknisk support

Få hjælp til opsætning og svar på forskellige tekniske spørgsmål, som for eksempel: 

  • Hvor kan jeg se driftsstatus? 
  • Hvordan tilslutter jeg mit udstyr til fiberboksen?
  • Hvad er en NAT-adresse?
Find svar på dit tekniske spørgsmål
Genstart din router

Oplever du udfald på dit fibernet?

Mange problemer kan løses ved at genstarte routeren.

Sådan genstarter du din router:

  • Stop strømforsyningen til routeren ved at slukke for stikkontakten eller trække stikket ud af stikkontakten.
  • Vent 10-15 sekunder.
  • Tilslut strømmen igen og lad routeren starte op. Det tager som regel 5-10 minutter.

Virker dit fibernet stadigvæk ikke, så hjælper vi dig meget gerne. Ring til os på telefon 70 13 19 00.

Tjek driftsinfo på fibernettet

Oplever du udfald på dit fibernet?

Mange problemer kan løses ved at genstarte routeren.

Sådan genstarter du din router:

  • Stop strømforsyningen til routeren ved at slukke for stikkontakten eller trække stikket ud af stikkontakten.
  • Vent 10-15 sekunder.
  • Tilslut strømmen igen og lad routeren starte op. Det tager som regel 5-10 minutter.

Virker dit fibernet stadigvæk ikke, så hjælper vi dig meget gerne. Ring til os på telefon 70 13 19 00.

Tjek driftsinfo på fibernettet

Fandt du ikke det du søgte?

Du er meget velkommen til at skrive til os
- så vender vi tilbage hurtigst muligt med svar på dit spørgsmål.

Skriv til os