Navigation Søgning

Kundecenter K Driftsstatus fibernet

Driftsstatus fibernet

Her finder du information om både landsdækkende driftstatus på Waoo! samt lokal driftstatus på Energi Fyns fibernet.

Har du spørgsmål, kan du kontakte os på telefon 70 13 19 00. Se vores åbningstider her.

OBS. fredag den 15. september lukker vores driftsafdeling kl. 16.00. 

 

Ønsker du at læse mere om landsdækkende driftstatus, skal du klikke her: http://www.waoo.dk/Driftsinfo

Nedenstående kan du læse mere om lokal driftstatus på Energi Fyns fibernet:

Fejlmeldinger Fibernet

Se svar

12. sep 2017: Fiberkabl fejl i Søndersø - LØST

Der er i øjeblikket fiberfejl ved Søndersø som bevirker at kunder i Veflinge er uden CATV signal

 

Start 12 sep 2017: kl. 00:10.

forventet afsluttet: 12 sep. 2017 kl. 12.00.

afsluttet: 12 sep. 2017 kl. 12.45.

Se svar

4. sep 2017: Global Connect - Fejl - LØST

Global Connect har i øjeblikket fejl på deres udstyr i Odense som går ud over kunder på hele Fyn.

 

Start 4. sep 2017: kl. 07:00.

Afsluttet: 4 sep. 2017 kl. 12.15.

Se svar

1. sep 2017: Fiberovergravning i Birkum - LØST

Pga. en fiberovergravning ved Thorupvej/Ørbækvej 705 er der kunder i området, som er uden internet og TV.

 

Start 1. sep 2017: kl. 11:00.

Se svar

11. juli 2017: Strømafbrydelse Ringe - LØST

Pga. strømafbrydelse i Ringe, vil kunder i Ringe, Heden-Vantinge, Vantinge-Gestelev, Freltofte, Søllinge, Sdr. Højrup opleve at være uden tv og internet.

 

Start 11 juli 2017: kl. 5:50

Afsluttet 11 juli 2017: kl. 6:50

Se svar

8 juli 2017: enkelte kunder uden forbindelse i Espe - LØST

pga defekt udstyr i Espe er 22 kunder uden fiberforbindelse.

 

Start 8 juli: 00.05

forventet afsluttet 10 juli: kl. 12:00

afsluttet 10 juli: kl. 10:17

Se svar

27 juni 2017: ipad og android tablet kan ikke se Waoo webtv. - LØST

Kunder kan i øjeblikket opleve at deres tablet ikke kan se Waoo webtv, Waoo arbejder på at løse denne fejl.

 

Start 27 juni: 

Afsluttet 29 juni: kl. 11:00
Se svar

30. april 2017: langsomt internet, opdateret 12 juni. - LØST

vi oplever i øjeblikket internettet kan være langsomt og der kan være lange svartider i tidsrummet 18 til 22, vi arbejder sammen med flere internet udbyder på at lokaliser fejlen

 

25 maj: der er nu fundet en mulig fejl kilde som der arbejdes på at få rettet. 

7 juni: leverandør er i gang med at fejl finde på udstyret, der kan forekomme extra lange svartider mens leverandøren fejl finder. 

12 juni: Leverandør har nu fundet fejlen.

 

Start 30 april 2017: kl. 15:00

afsluttet: 12 juni 2017 kl:16:00

 

Se svar

8. juni 2017: Fejl på IPTV - LØST

Der kan opleves problemer med IPTV portalen.

 Start den 8. juni 2017: kl. 15:15

Forventet afsluttet: Problemet er løst den 8. juni kl. 15.50

Se svar

29. maj 2017: Overgravning af Fiber ved Assens - LØST

Pga. af fiberovergravning ved Assens, vil kunder i Assens by være uden internet og tv.

 

Start 29 maj 2017: kl. 12:10

Forventet afsluttet: 30 maj. kl. 06

afsluttet: 30 maj. kl. 02

Se svar

3. maj 2017: fiberafbrydelse - Odense - LØST

pga af grave arbejde har kunder i Odense været afbrudt i kort tid.

 

Start 3 maj 2017: kl. 12.16

Afsluttet 3 maj 2017: kl. 12.32

Se svar

3. maj 2017: Udfald på TV-signal på TV med boks. - LØST

Der kan i øjeblikket opleves udfald på TV-signalet såfremt TV modtages via boks. Der arbejdes på at udbedre fejlen hurtigst muligt.

Start 3. maj 2017 kl. 15.00

Afsluttet 3. maj 2017 kl. 17.54
Se svar

20. april 2017: NAT-IP adresser kan ikke tilgå internettet - LØST

Vi oplever lige nu en fejl i vores netværk. Det betyder, at vores kunder med NAT-IP adresser i øjeblikket ikke kan tilgå internettet. Vi arbejder på at løse fejlen.
Se svar

27. marts 2017: Serverfejl - Løst

Vi har her til formiddag haft en server-fejl. Det er kunder på Nordfyn, der har været berørt. Fejlen er nu rettet, og alle berørte kunder har igen forbindelse.
Se svar

14. marts 2017: Området ved Grønnemose uden forbindelse - LØST

Kunder i Grønnemose området vil opleve at være uden forbindelse over de næste par dage pga. anlæg af ny rundkørsel