Navigation Søgning

Kundecenter K Driftsstatus fibernet

Driftsstatus fibernet

Her finder du information om både landsdækkende driftstatus på Waoo samt lokal driftstatus på Energi Fyns fibernet.

Har du spørgsmål, kan du kontakte os på telefon 70 13 19 00. Se vores åbningstider her.

Se landsdækkende driftstatus her

Nedenstående kan du læse mere om lokal driftstatus på Energi Fyns fibernet:

Driftstatus Fibernet

Se svar

1. april 2020: fiber fejl i Gislev - LØST

Vi har i øjeblikket en fejl, som gør at nogle kunder i Gislev og omegn er uden fiberforbindelse.

Vi er i gang med fejlretning.

 

Afsluttet: 1 april 2020 kl. 18.30

Se svar

12. Februar 2020: Fiberfejl i Haarby - LØST

Vi har i øjeblikket en fejl, som gør at nogle kunder i Haarby er uden fiberforbindelse.

Vi er i gang med fejlretning.

Se svar

5. Februar 2020: Fiberfejl i Kappendrup - LØST

Vi har i øjeblikket en fejl, som gør at kunder i Kappendrup er uden fiberforbindelse.

Vi er i gang med fejlretning og forventer fejlen løst inden frokost.

Afsluttet d. 5. Februar 2020 kl. 11:30.

Se svar

januar 2020: pixelering ved start forfra og ved film leje - LØST

Kunden der bruger start forfra og lejer film via Waoo bio, kan opleve pixelering på deres iptv boks, vi arbejder på at løse denne fejl, og forventer at fejlen er løst  i løbet af Q2-2020.

Planlagt servicearbejde

Se svar

28. april 2020: Afbrydelse af fibernet i Føns-området - INFO

Grundet planlagt strømafbrydelse (varslet af Vores Elnet) i vores teknikhus som forsyner kunder i Føns-området, vil der i nedenstående tidsrum opleves afbrydelse af fibernettet.

D. 28-04-2020 kl. 8:00 til ca. kl. 10:30.

Vi beklager de gener dette måtte give.

Se svar

26. marts 2020: To kortvarige afbrydelse af fibernet i Aarup, Vissenbjerg og Gelsted - AFSLUTTET

Grundet to planlagte strømafbrydelser i vores teknikhus som forsyner kunder i området Aarup, Vissenbjerg og Gelsted, vil der i nedenstående tidsrum opleves afbrydelse af fibernettet.

D. 26-03-2020 kl. 7:00-8:00 og igen kl. 12:00-13:00.

Vi beklager de gener dette måtte give.

Se svar

Marts 2020: Aktivering af ny funktion i fiberboksen for Fyn - AFSLUTTET

Vi aktiverer en funktion i fiberboksen som gør, at hvis man har en PC/router og udskifter denne til en ny, så skal man ikke længere vente 1 time på, at IP adressen bliver frigivet til det nye udstyr. Nu bliver IP adressen tildelt det udstyr der spørger efter IP adressen sidst.

Det betyder dog også, at hvis man har kablet flere enheder til fiberboksen samtidig, som alle spørger efter en internet IP adresse, vil udstyret kæmpe om IP adressen til internettet. Dette kan betyde, at fiberforbindelsen helt går ned eller at internettet ikke længere virker.

Derfor er det en god idé at gennemgå det udstyr der er kablet til fiberboksen, hvis man har mistet forbindelsen til internettet.

Vi skal samtidig gøre opmærksom på, at kabling af Smart WiFi også kan blive berørt af denne funktion.

Det betyder følgende:
1. Har man KUN internet, skal der kun sidde 1 kabel mellem port 1 på fiberboksen og efterfølgende udstyr.

2. Har man KUN IPTV og benytter Smart WiFi, skal der kun sidde 1 kabel mellem port 2 på fiberboksen og port 2 på Smart WiFi.

3. Har man BÅDE internet og IPTV via Smart WiFi, skal man blot følge Waoo's Smart WiFi vejledning for kabling.

Vi beklager de gener dette måtte give.